Just det..

fick en kommentar av Amanda frågandes om när min låt var klar..
förlåt för det dragit ut på tiden, men Simon som mixar har rätt mycket o göra.
men den kommer så snabbt som bara går, hihi överraskningar är aldrig fel, ju?

o så kan jag säga nu att min blogg kanske är lite tråkig, speciellt utan bilder,
videosar, o musik.. men så fort jag ska ladda upp nåt utav det, så laggar allt ihop?
så jävla konstig..

kan ju iallafall säga att jag nördar: Eva Simons - Silly Boy, haha i love it.
så jävla rätt text o allt! haha, nej ska inte nörda er med text nu, byebye!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Längtar verkligen till låten kommer, den första är den jag drogar just nu.. Du är så himla duktig! :D

2009-10-20 @ 16:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0