kan inte sova...

visste att jag hade nått på G.. har frysit galet hela dagen igår, sen bara blev allt från bra till dåligt efter jag ätit mat.. sjukt, har lite feber nu, men spräng huvudvärk.. snälla gå bort, mår även sjukt illa, blir spyfärdig ibland.. o förlåt inte meningen att ni ska behöva läsa detta!
vill bli av med detta snabbt, nån som har nått tips eller?
(ojaa.. tro inte jag typ är dum som dessie o dom att jag inte förstår att man ska vila osv.. för det vet jag, men på nått sett snabbare, hyhy)
ayyaa, ska vila nuuuu, prata lite med pappa innan, för han ska till jobber om 10 min eller nåt.. puss

Kommentarer
Postat av: ida

krya :)

2009-10-08 @ 21:41:30
URL: http://idavakili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0