kvällen/natten

dålig uppdaterning.. ja, jag vet!
men tänkte berätta lite kort om kvällen/natten som sagt..
linnea o jag drog oss ut vid 6, träffade emil, jonas, tobbe & dom där, drog hem till emil direkt, mycket nice, väldigt mycket skratt, vi hade skit kul! =) vi bestämde att imorgon ska vi dra till hällestad & supa, det blir nice.. men iaf, vid 9 så drog sig linnea hem till sin syster o jag hem till mig! o hemma hos mig var nicke kvar sen tidigare idag, så jag satt o snacka galet med han o pappa, massor med skratt blev det.. dom drack lite, hehe! efter nån timme så kommer en till kille, per eller nåt hette han, haha så efterbliven, men rolig! ayyaa, blev massa skratt o prat med dom, snackade även mycket med nicke, vi prata om hur livet kan gå osv, det var skönt o prata ut lite, haha nejmen jaja.. vi hörs, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0