Linnea Larsson, Bästavän!

vet inte vart jag ska börja faktiskt, det finns så mycket o säga, vi har minnen jag inte ens skapat på 1 år med någon innan, vi har minnen för miljoner dagar.. det finns ingen jag skrattar så mycket med som med dig, o ingen har funnits för mig innan på det sättet du gör.. du har t o m torkat mina tårar som ingen annan gjort innan, du säger ord som lär mig, sånt som gör mig stark, som ger mig självförtroende, ingen har någonsin lyckats med det innan! du är verkligen min bästavän o jag älskar dig så högt på denna jord, vad skulle jag göra utan dig seriöst? minns du hur vi lärde känna varandra? på sånt konstigt sett, men allt blev perfekt, en riktig vänskap, jag har aldrig haft en riktig vän innan, men nu har jag det, o det är du linnea, det är du! jag vill alltid att vi ska vara bästavänner, jag kommer inte svika dig! tillsammans klarar vi allt, vi kan prata om allt, vi gör allt tillsammans, jag har aldrig skrattat med någon så mycket innan, vi skarattar åt allt o gör saker jag aldrig gjort innan. o jag måste bara få berätta för dig att innan var jag svag o jag hade inget självförtroende, jag klarade inte av att säga nej, jag klara knappt av min vardag, men sen jag lärde känna dig, så har du gjort mig stark, jag klarar så mycket mer nu, o jag har börjat få självförtroende nu, jag börjar känna att jag fått tag om livet, bara jag har dig vid min sida! o tro mig, jag ska alltid finnas vid din sida, alltid där för dig, o jag ska få dina dagar att lysa, o vi ska gå igenom vått o tort, genom glädje o sorg, tillsammans med dig så klarar jag allt, min bästavän! för du är värd hela världen, du är värd allt hjärtat.. du ställer upp mer än någon annan aldrig gjort innan, du ställer upp till max o jag ska alltid göra detsamma för dig hjärtat.. jag får knappt fram ord, men bara jag tänker på våran vänskap så strålar jag av glädje, jag bara ler då! jag får seriöst inte fram ord som kan beskriva dig ens, du är en sån fantastisk människa linnea!
och du ska veta att jag älskar dig mest o du är verkligen min bästavän <3


Kommentarer
Postat av: linnéa

2009-10-02 @ 16:21:34
Postat av: linnea

aw gumman jag äslar dig du ska få en bok på min blogg ska skriva av mig massa sen, <3 fan du får mig börja gråta nästan gumman :') fett gullit JAG ÄSLAKR DIG OCH DET KAN INGEN INGEN !!!!!!!!!!! TA I FRÅN MIG !!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3

2009-10-02 @ 16:23:04
URL: http://maaryjanee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0