Film, Dagen, Nu.. Godnatt!

Jag har kollat på The Blair Witch Project o efter så kollade jag på The Urphan!
två riktigt bra filmer o båda var skräck, dom hamnar nog på samma plats 7-8/10!
jag rekomenderar dom verkligen, för ni kommer inte bli missnöjda!
inte dom jag känner iallafall.. men som sagt, två riktigt bra filmer, checka.

tänkte även att Simon skulle va klar med min låt nu, men han är inte ens inne på msn?
knasigt, får prata med han imorgon! klart, han har ju annat o göra också.

idag annars har väl jag mått lite fram o tillbaka, det går i vågor..
önska jag kunde få må bra direkt istället, men tydligen inte! sånt man älskar
gör ont att förlora, det vore konstigt om det inte gjorde ont o förlora nåt man älskar?

nej, nu ska jag fixa käk o sen ska jag se nån mer film som jag kan somna till,
o jag tror faktiskt det blir Wrong Turn 3 - left for dead, ännu en skräckis!
haha, i love it! ni som verkligen är rädda för skräckisar, tror väl att jag är sjuk.
men jag blir inte alls så rädd, men jag är verkligen inne i det o älskart.

vi hörs imorgon, pusspuss o godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0