NU ÄR JAG TILLBAKA! - dagarna

förlåt för 2 dagar utan skrivande, jag vet inte vad det är med mig?
det är så jävla dåligt av mig, så snälla bli inte för arga.. huhu men iaf

åkte till linnea i söndags morgon utan någon sömn, vi doooog av garv.. för vi skulle käka frukost på mc o shiet ju, haha ni skulle sett, allt var roligt, som vi åt, alla folk, hur vi satt, hur vi gick, hur vi betala, hur folk kolla, hur vi kolla, allt o då menar jag allt var konstigt o våra ögon var helt svullna haha.. men det var skit kul!
senare sen så drog vi hemåt ti linnea, fixa oss sen drog vi ut o träffa jonte, det var nice.. mycket skratt oså! sedan kom sava, han är så bäst alltså, men sen kom även micke o makkara, jobbigt men det gick.
satte mig på bussen kl 10 men blir uppringd av en gråtandes linnea, så jag puttar bort allt folk o springer hem till henne, im the superwoman hahaha sov iallafall där sen..

igår måndag, ja då tog vi det bara lugnt hemma hos hemme, skulle åkt till hageby för o träffa henka malin o jossan, men även säga grattis till jossan, 9 år.. grattis i efterskott min saknade lilla ängel!
vid 9 så drog ja o linnea ti mc o käka innan vi skulle ta 10 bussen till vårat älskade finspång.. känner mig lite tjock, bara mc mc mc mc mc hahaha.. sen när vi kommit till finspång blev det att dricka, höhö fett chill.. kom hem vid 6 på morgonen :$

idag så vaknar ja o linnea vid halv 1-1, helt döda alltså, fyfan.. tog en morgoncigg, men sen vare bara att följa henne till bussen eftersom hon skulle till sin syster.

nu ska jag iallafall duscha oså, sedan fixa mig lite, sen blir det att dra hem till mamma o hämta min älskade patricia, min saknade lilla prinsessa.. så ska vi ut o träffa linnea o jorsan o dra till parken eller något :) det blir mys..

nu väntar duschen, puuuuuuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0