okej.... godnatt

vet att ni läsare tycker det är jobbigt o läsa alla depptexter jag skriver
men vad ska jag skriva om när jag inte kan skriva om att jag är glad..?
för vissa stunder är jag inte glad, då tänker jag bara på hur ont jag har inom mig
på allt som hänt, som en kniv i hjärtat, tusen hårda slag emot bröstet,
jag kan skapa floder med tårarna jag har, men jag vill helst le så jag gör det!
men jag tänker inte göra det längre, är jag ledsen tänker jag vara ledsen,
inte leka glad längre, utan visa tårarna o smärtan jag har som skriker inom mig.


vill även tacka linnea, har aldrig haft en sån underbar vän innan!
det finns inte ord som beskriver henne, o jag vill tacka dig min bästavän.
utan dig hade jag nog faktiskt aldrig klarat av min vardag, jag älskar dig.

men nu ska jag lägga mig i sängen, med eller utan film, vet inte det riktigt än.
sova ska jag iallafall göra.. o imorgon ska jag nog in till norrköping,
ska såklart träffa linnea o så hoppas jag på att vi ska umgås med jonte isf.

jaja, skriver imorgon, puss på er o godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0