oops!

det har nästan gått ett dygn sen jag skrev, förlåt mig..
men jag flumma galet på msn med sava igår o några timmar
o idag när jag vakna så drog jag typ direkt o handla hem massa me pappa
o efter det så tog jag det lugnt i 1 timme ungefär, käka oså.
sen så spelade jag faktiskt in, den nya låten släpps imorgon, wihuu ;)
o det är självklart Simon (Filosof) som kommer att mixa, maa'brotha, haha.
micke ringde även till mig, snällt.. vi sa mest "hur äre, ska du göra, vad gör du"
iallafall, nu har jag duscha o lite sånt, smörjt in mig med bodylotion oså.

hmm, har smsat linnea oså, men hon svarar inte? knas
ska ut o mysa med pappa o broshan ett tag snart, eftersom bror är här.
käka massor gott o kolla på film, hihi! jaja, vi hörs senare, jag lovar.
ger er även en gammal bild på mig här, haha.. pusshej

Kommentarer
Postat av: M.J

älskling, jag sov haha jag e fett rött men i mon ska vi va 1 =) <3

2009-10-16 @ 23:51:46
URL: http://maaryjanee.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Vad ska du göra i helgen då?:)

2009-10-17 @ 18:27:48
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0