SKRÄCKFILM!!

Nu ska jag kolla på "The Blair Witch Project", 
den är gammal, men verkar hur bra som helst!?
Här har jag även tagit en text om handlingen till filmen:

(Tre studenter bestämmer sig för att göra en dokumentär om The Blair Witch och beger sig ut i skogen för att hitta den legend som alla talat om i så många generationer. Med en DAT-bandspelare och en enkel videokamera spelar de in varje steg, varje ord och allt de hör runt omkring. Men plötsligt försvinner de alla spårlöst, ingen i trakten vet vart.

Ett år senare hittar man deras väska med all film. Denna film bygger på dessa inspelningar. Denna film har av många kritiker kallats den mest skrämmande film som någonsin gjorts. På rekordtid blev den kultfilmen med stort K och spelade in miljontals dollar, trots sin låga inspelningsbudget. För att skapa den nödvändiga trovärdigheten kring historien spelar de tre huvudpersonerna, Heather Donahue, Joshua Leonard och Michael William sig själva i denna kontroversiella och nyskapande rysare, som tog hela filmvärlden med storm.)

Har ni sett filmen? Vad tycker ni isåfall om den? =) vore rolig med ett svar i kommentar.

Ska bli riktigt roligt o se ifall jag blir rädd eller inte..? ja dom flesta vet att jag knappt aldrig vart rädd för skräckfilmer, i 4,5,6,7 & halva 8an då skratta jag bara åt skräckfilmer, det är nu på senaste tiden jag blivit mer rädd.. men nu ska vi se ifall jag blir rädd eller inte, själv är jag också, men det har jag aldrig haft problem med!
jaja, vi hörs senare, skriver om jag blev rädd eller inte =D nu ska jag se filmen, wohoo, pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0