SVAR PÅ TAL


Anonym:
irriterar mej på att du tror att du är bäst, du är bara en wannabee, inget annat, tro fan inte att du är bra för det är du fan inte. sånt stort huvud har du.

Svar:
okeeej? hmm, vi börjar med o säga att jag inte är bäst o jag är ingen wannabe! o om det är för du syftar på att jag ibland skrivit "im the best" eller nåt liknande så lilla gumman eller gubben, tro inte jag är seriös för jag vet väl förfan själv att jag inte är bäst, men jag vet att jag inte heller är sämst! ;) nana.. o sen kan jag ju också påpeka att du säger att jag har stort huvud tack =) kan iallafall tänka, o blir inte avundsjuk på andra på detta sätt.. snälla du, vad vill du komma fram med? speciellt med att vara anonym? haha stå för vem fan du är istället, herregud!
_____________________________________________________________________

nejj, nu ska jag fan sova! puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: ida

äkkel fittor ? :S

2009-10-23 @ 02:32:26
URL: http://idavakili.blogg.se/
Postat av: moa

moget fan hahaha idioterxd

2009-10-23 @ 12:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0