SVAR PÅ TAL!


angående inlägget "folk som vill bli tagna seriöst men tar aldrig andra seriöst"


anonym: bra vän, typ inlägget innan skrev du massa om han :S

svar: ja, han är en bra vän.. o nej jag skrev inte massa om honom i det inlägget, jag skrev att det är dålig stil o göra narr av folk när man mår dåligt o att han ska ta åt sig utav det Simon skrev, sen "get a life" men ta inte det ordagrant lilla du, vem du nu är! så 2 saker,
1. dålig stil o göra narr av folk som mår dåligt.
2. o att jag tycker han ska ta åt sig utav det simon skrev!
jag menar så har han inte betet sig innan o jag har aldrig gjort narr av han när han mår dåligt.. så där hade du lite fel, du kanske inte direkt förstod hur jag menade i det inlägget, så vi får hoppas du förstår nu, om inte.. så tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0