tjenixen =) .. / ja o molly <3

vakna för 1-2 timmar sen ungefär, har inte gjort så mycket.
pratat med molly på msn bara sisådär.. hon är så jävla gullig
jag älskar den där lilla tösen, hon är precis som en lillasyster!
o jag vet, jag kan bli sur på henne? men lika glad direkt efter
hon finns alltid för mig, min lilla prinsessa.. ni skulle sett
hon skrev en text nyss, gällande vad jag mår dåligt över osv..
jag börja gråta, fyfan.. áyaa nog med det! nu ska jag skriva klart min text
molly kommer om ett tag, hon ska vara med när jag spelar in låten.
inspelningen kommer nog bli klar idag, men sen måste det mixas!
men det går nog på nån dag sisådär.. jaja, vi hörs senare puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0