krig

Hahahaha, ja eller vad ska man kalla det? Jag skulle se min brors reaktion när jag tog en choklad av han, åt den inte, jag la den bara under kudden. Då säger han: du kommer dö om du tagit den. Så jag skratta han upp i ansiktet bara och gick o käka mat. Sen hör jag hur det börjar dunka i mitt rum, OMG hördes som speglarna skulle gå sönder.. Han har nog adhd, det tror jag iallafall efter detta. Ungjäveln hade sprutat ut brun utan sol över HELA mitt rum, kastat ut tamponger, kläder, smink osv. Sen tog han även mina skor och tröck ner dom ute i jorden & vattna dom? HAHAHAHAHAH. Han hällde ut all min parfym och vet inte vad han gjorde, mina högtalare låg på golvet med.. Fyfan psyket next eller? Hahahahaha just det han tog min mobil med och vägrade ge tillbaka den.

Allt detta för en choklad jag inte ens ätit på? Så gav jag tillbaka den, då säger han: Tror du jag vill ha en choklad du F*ttat dig med eller? Eaaak hahaha så jävla ful är han.

Klart han fick ju igen också =) Eftersom jag fått städa som en tok nu, tvätta bort all jävla brun utan sol som var överallt, så det inte blir bruna fläckar, osvosv.

Nu säger Pontus: Syskonkärlek.. Mjo, det kanske är vad det är? Haha fyfan vilket drama, krig vart det ju undefär iallafall.. Detta var nog dagens alltså.

5 års gammal bild på mig och brorsan! Älskar honom lika mycket, oavsett om vi bråkar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0