14 januari 2010

Rastegar ft Håkan Hemlin & Treasure Moment - Tills jag faller
underbar låt, okej gammal, men lyssna & njut!

sitter o tänker på vad jag ska ha på mig idag, svinkallt ute, men vill inte ha overall, haha
jaja någonting blir det väl, förmodligen som vanligt, så jag fryser ihjäl sen hahaha smart.

"hon är med mig istället, godnatt!", oj stackars lilla pojke! så är det när man ena dagen
bryr sig & andra inte.. kanske nåt att tänka på i fortsättningen? sure, du kanske nt läser
men nu vet du ju iallafall, i min fantasi o tur det.. för har du otur trycker jag in det! haha

övertrött, hur ska denna dag gå? har inte sovit nåt.. o nu kom jag på mig själv, IGEN!
jag babblar på o skriver om onödiga saker.. bada iaf förut, så jävla skönt, länge sen ju.
jag skriver när jag har nåt vättigt o skriva, puss o kram.

Kommentarer
Postat av: vicky

Vem menar du?<3

2010-01-14 @ 20:20:08
URL: http://metrobloggen.se/ungmamma16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0