ännu ett natt inlägg

kan inte sova.. kanske beror på att jag somna vid 7-8 igår
eller ja, somna tungt o helt iallafall, annars sov jag bara fram o tillbaka
sedan vakna hela tiden, jävla natt alltså.. men när jag väl är trött idag
så ska jag sova gaaalet, men egentligen behöver jag vända på dygnet,
detta är helvete, inte alls bra faktiskt.. undra vad som händer idag då?

just det, ska köra igång med lite låtar snart igen, känns som det var
ett tag sen sist.. så ska sätta igång imorgon eller på måndag =)
men måste vänta tills jag mår bättre, har så ont i halsen, är skit hes..

nej nu ska jag sätta på några låtar med Simon (Filosof), dom hjälper mig
mohaha, o vara social mot folket på msn.. så 
vi kanske hörs igen, annars senare idag. mwaah

JUST DET, kan inte lägga in bilder :s kan ni andra det som har blogg.se?
knas.. hoppas det löser sig snart, tråkigt utan bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0