bad romance

är hos pappa nu, har städat o sånt, det böhvdes det,
det behövs alltid efter jag o linnea vart i mitt rum hahaha speciellt bädda min säng!

har precis lagt in bilder som kommer i slutet utav inlägget! ;) mohaha
sitter annars o pratar med några på msn o lyssnar på musik, är glad men trött!?
ska snart fixa en film, som mamma tipsa om.. verkar skit bra!
berättar sen vad den heter, för just nu så minns jag inte ens, så ska fråga mamma.

tänkte duscha strax också, rummet luktar gott o nystädat, nu är det bara jag kvar!
haha låter som jag är skit skitig, men ja, ska fräsha till mig ;) vi hörs senare, mwaah.

är det linnea som är översmal eller mr.K som är tjock?

övertrötta mitt i natten, sitter o käkar glass hahahaha <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0