bli inte sura på mig

jag måste nog deppa ibland, på riktigt, o skriva av mig lite.. hamna på botten
för att sedan sen kunna ta ett tryck o komma upp igen =) det behöver vi alla.
hm, lite till hjälp av Simon, han gjorde inget större, prata med mig bara,
men det gjorde så jag kom på en låt, haha börja sjunga o kom på lite bättre humör!

just det, kom igen nu, fråga på fråga på, på frågestunden!!! för imorgon kommer jag att svara på frågorna, mellan 3-5, så nu har ni chansen om det är nåt ni vill veta!

försöker komma på vad jag ska göra imorgon? nåt äre, men minns inte..
Linda kommer hit imorgon, ska försöka få tag i henne så man kan träffas en stund =)

nej nu längtar jag verkligen till sängen, så ska ta min oboy nu o lägga mig,
hoppas ni kommer sova gott, det kommer nog jag göra iallafall ;) vi hörs
PUSSSS & GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0