Gästblogg

Näääämen tjenare sickan!
Kimpan kan tyvärr inte blogga pga att det har varit något fel på blogg.se, och så har hon inte tid för det heller. Det kanske kommer något inlägg ifrån henne om någon dag, man vet aldrig. Men som det ser ut nu kommer hon hem om 1-2 veckor. Och hon har det bra där uppe i Norrland tillsammans med Linn. Men som sagt, sluta inte kika in för man vet aldrig med Kimpan ;)
Vill tillägga att jag diggar hennes blogg och tycker det är riktigt tråkigt att hon inte kan uppdatera nu. Jag förstår henne, så inte för det. Hon är hos en vän långt hemifrån, som hon inte kan träffa speciellt ofta. Men det är bara att bita ihop, snart är hon hemma igen och då är det bloggning på G! och jag lovar er att jag ska tvinga henne att uppdatera ÖVERDRIVET mycket den första veckan hon är tillbaka i Finspång ! ;)
Ha en bra dag allihopa
Pusspuss / Selma
Näääämen tjenare sickan!
Kimpan kan tyvärr inte blogga pga att det har varit något fel på blogg.se, och så har hon inte tid för det heller. Det kanske kommer något inlägg ifrån henne om någon dag, sluta inte kika in för man vet aldrig med Kimpan ;) Som det ser ut nu kommer hon hem om 1-2 veckor. Självklart saknar hon alla här nere (oj, de där lät fel HAHA) , men hon har det bra där uppe i Norrland tillsammans med Linn =)

Vill tillägga att jag diggar hennes blogg och tycker det är riktigt tråkigt att hon inte kan uppdatera nu. Jag förstår henne, så inte för det. Hon är hos en vän långt hemifrån som hon inte kan träffa speciellt ofta. Klart hon inte ska sitta och blogga då. Men det är bara att bita ihop, snart är hon hemma igen och då är det bloggning på G! och jag lovar er att jag ska tvinga henne att uppdatera ÖVERDRIVET mycket den första veckan hon är tillbaka i Finspång ! ;)

Ha en bra dag allihopa!
Pusspuss / Selma Sedef

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0