give me money

klart jag tänker på det? varenda dag.. har bara lärt mig att inte visa det o ljuger för mig själv varje gång jag faller, så att jag får tag om mig själv o kan ställa mig stadigt igen! det är det som gör att ni tror jag tagit mig upp, men är precis lika långt ner som er, vill inte ge ut min ångest till er, visar mig stark för att ingen mår bra av ångest! men egentligen känner jag hur jag skakar, hur jag tappar balansen mer o mer för varje dag som går, men jag vet o har lärt mig att detta är det bästa! är bara livrädd varje dag, att inte få känna som jag en gång gjorde, är livrädd o fastna här, men är ändå livrädd o titta framåt för o se hur det blir.. men jag håller mig i här o ser vart det leder mig!

tar det bara lugnt, pratar med adelina på msn, om allt o ingenting..
verkligen tacksam att jag kan prata med dig om allt gumman!
ska väl fixa käk snart, o sedan fixa nån film.. tjat tjat tjat, om samma sak!

O SNÄLLA BE VERKLIGEN FÖR ATT MINA PENGAR KOMMER INATT!!!!!
VILL ÅKA TILL NORRLAND IMORGON =( snälla låt dom komma in.. snälla snälla

nej, nu ska jag kolla vad mina "mar"drömmar handlar om egentligen..
vi hörs sen, puss.

Kommentarer
Postat av: Adelina

LOVIE! Tack så jävla mycket för du finns... Vad fan hade jag gjort utan dig?! <3

2010-01-21 @ 20:10:29
URL: http://adelinaadelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0