godmorgon!

min statistik sänks! varför? är min blogg tråkig? skriver jag samma sak?
vill ni ha mer bilder/musik? ska jag skriva om annat? berätta det för mig..

nu sitter jag o smsar med Adelina, haha ouuuff kan han inte bara gå o dö nu!?
okej ska inte önska livet ur någon, men shit, jag hatar verkligen den människan.
kanske ska till Adelina imorgon o sova där till torsdag, så.. jaja vi har vårat liv!

ska käka snart fan, min mage kurrar.. men vet inte vad jag är sugen på,
men gud detta tycker inte ni är intressant! så nu slutar jag skriva om det..

idag då, vad fan händer då.. ska försöka dra o sola om jag orkar o fixa hårfärg,
jag har ju inte gjort det än.. det måste bli gjort snart fan! men på ett sett så vill
jag färga det lite mer rö/brunt :o haha, men känner mig som rödluvan då =(
vi märker hur jag gör! sola SKA jag göra iallafall, börjar ju bli pappervit igen hahaha

har ni hört denna låt: Drake ft. Kanye West, Lil Wayne & Eminem - Forever ?
om ni fick sätta dom 1,2,3 & 4.. bäst först o sämst sist, hur hade ni gjort? såhär ser min ut
1. Eminem <3
2. Lil Wayne
3. Kanye West
4. Drake
här får ni låten! vi hörs senare, pussss

Kommentarer
Postat av: linnea

tycker absolut inte din blogg är tråkig, läser den dagligen älsklingen! :D



1. eminem (SÅKLART!)

2. lil wayne

3. kanye west

4. drake



aså, 2;an och 3;an, fett svårt att välja villken som ska vara villken för tycker dom ligger på samma plats igentligen men om man säger så här så lyssnar jag ju mer på lil wayne an på kanye west, men dom låtar jag lyssnat på med kayne är ju oslagbara tex, som hetless och homecomming <3

2010-01-12 @ 19:45:50
URL: http://maaryjanee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0