har inte orkat skriva idag

men tänkte att nu var det lite dags för det, eller? =) ja, jag tänkte väl det.

sitter hemma hos linnea! åkte hit med halv 6 bussen. vi chillar till musik,
plattar vårat fina hår, ni vet allt det där som bara tjejer gör... & bögar! ;)

vet inte alls vad som händer asså, sånt som märks.. jag menar, vi gör inget
som blir att vi sen gör allt, haha shit, jag skriver ju i gåtor typ, kul va?
ingen förstår o bara jag består, haha o linnea såklart, jävla pucko <3

tänkte bara uppdatera mig lite o berätta att jag lever.
är skit trött, men är ändå på party humör.. vilket väljer jag/vi?
esh njut av anklåten istället, byyyyyye bitches.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0