HEJ!

drog mig till pappa igår vid 7, sen kom mr.K hahaha ja det var ju lite kul,
men sedan blev det.. ehm.. payback time? eller vad säger du linnea?
ayyaa, mer detaljer kommer inte ut, jag o linnea måste få ha lite hemligheter.

iallafall, vakna vid 11 idag, sedan låg jag bara o snooza till halv 1,
då vi packa direkt osv! sedan tog jag bussen till centrum, hem till mamma!
skulle egentligen tagit 2 bussen till bäkka därefter, men hon ändra sig..
så vi får se.. madde skulle ju komma hit också? hm, undra om hon sover?
får smsa o kolla.

nu iallafall så sitter jag inne hos broshan, får fortfarande inte sitta vid min data
haha för han vill ha båda internetsladdarna om ni undrar varför alltså, hehe.
prata nyss med linnea i luren, ingen utav oss är på humör idag alltså, fucked up!
hahaha

ae jag skriver senare, känns inte som jag har nåt vättigt o skriva.
här har ni iallafall ett flummigt-barnsligt samtal med mig o linnea, dö inte av garv!
puss på er 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0