hemsk natt

somna vakna, somna vakna, somna vakna.. om o om igen!!!
ont i halsen, väldigt on i halsen, fortfarande.. när fan går det över :s
är inte alls på humör idag, 1000 tankarna som skriker inom mig.

ska dra o köpa hårfärg sen, och sola.. egentligen vill jag inte ut,
men lite snabbt.. sen ska jag kolla på film hela dagen, VILL BLI FRISK!

just det, blir nog inte o åka till Kramfors på fredag, fattade fel.. den 19 får jag pengar
inte den 9e.. helvete, men ska försöka fixa pengar.. annars är det den 19 som gäller.
vill dit nu nu nu nu, längtar så enormt mycket.. Linn <3

i dina ögon.. jag trivdes bättre i dina ögon!

Kommentarer
Postat av: linnöberg

du kommer i vilket fall som helst och det är jag glad över :) får bara sitta och längta efter dig och räkna dagarna tills du kommer till mig <3 du anar inte hur mycket jag längtar efter att få umgås med dig!

2010-01-04 @ 23:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0