hos älsklingen

åkte in vid 2 till norrköping som sagt, blev att umgås med adelina gumman.
hahahaha lovar vi skämde nog ut oss lite, men det var roligt, mycket skratt =D
sedan blev det att dra sig hem till henne o selma var även med då också.
satt o chilla lite, haha ;) kul var det iallafall, sedan kom min älsklings linnea!
satt där i 2 timmar eller nåt, men nu är jag hos linnea, hon städar o e duktig.
annars blir det väl bara o chilla nu, sedan tar jag bussen hem vid 23 tror jag.
men ska ju in till min älskling imorgon igen ;) blir att umgås med adelina då med!
riktigt nice alltså, hahaha vi har ju våra planer, vi är för bra, FÖR BRA FÖR BRA.
ayyaa, nu ska jag käka pepparkakor med linnea o bli snälla, mohahaha.
vi hörs när jag kommer hem =) massor pussar till er allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0