huvudvärk..

vid 12-1 igårkväll/natt drog jag ut o mötte baaabe! vi frös ihjäl o gick in till mattes källare o värmde oss ett tag, för vi visste inte om matte var vaken, men när vi ska gå ut så möter vi hans bror på vägen, o matte var vaken så vi joina in =) satt o chilla lite osv, sedan bestämde vi att vi skulle sova där, så vi la oss o kolla på skräckfilm, men martin somna ju direkt.. sen fick jag fetaste huvudvärken o drog mig hemåt vid 7! somna lika fort också, övertrött haha.

iallafall, vakna vid halv 3-3 för mamma ropa om mat, gick upp o käka med dom!
o nu sitter jag inne på rummet med broshan o chillar, lyssnar på musik o shiet ;d
blir väl o baaada snart, riktigt länge sen, så ska bli skönt.. men förvånar mig inte
om jag duschar istället, jag är ju sån där, haha.

vad händer idag då gott folk? =)

vi hörs senare, pussar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0