igår & idag

igår drog jag o linnea som sagt till finspång, fick skjus av hennes syrras vän!
blev att åka hem till sarah (linneas syster) direkt, chilla, spela gh & sedan
börja vi fixa oss.. sedan drack vi lite vin osv & var barnvakt! mysigt =)
men sedan blev vi på lite dåligt humör så vi kollade på film "styvpappan
sjuk film, men jätte bra.. rekomenderas till er som gillar spänning o skräck typ.
vid 3 kom sarah, bea & sirri (sarah's kille) hem, så linnea o jag satt o snacka
med sirri ända fram till halv 6-6, sedan blev det sängen.

idag vakna vi vid 2 ungefär, helt döda.. kladdigt smink sen gårdagen, usch haha
gick upp o chilla, käka frukost o snacka me sirri, igen! haha fett kul/snäll är han.
vid 3-4 gick jag o linnea hem till min mamma, drack kaffe o bara prata om allt!
riktigt trevligt.. sedan blev det att chilla med min älskade brosha ;) vi spela gh,
i sisådär 2,5 timme! sen blev det lite prat med min mamma innan vi drog ti bussen!

nu sitter jag här.. kul dag idag faktiskt! o känner att jag kommer sakna mamma
när jag åker till norrland i 1-2 veckor :$ hahahahahaha, o även linnea såklart.
men det ska bli så kul att träffa linn, så att sakna o mamma & linnea är inte i närheten
utav hur mycket jag saknat/saknar linn, ska bli underbart o komma bort ett tag.

bilder ifrån igår & idag kommer senare sen, när linnea kommit hem o lagt in det
på datorn.. nu ska jag väl ta det lugnt, leta efter nån film att se, o lägga mig tidigt.
behöver sömn efter denna underbara helg. vi hörs senare, puss!

(även om min pappa kanske inte ser detta,
måste jag bara säga att jag älskar han grovt)

Kommentarer
Postat av: Adelina

Finaste bilden på dig älskling! <3

2010-01-17 @ 22:01:03
URL: http://adelinaadelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0