im here

men min data har lagt av o jag har inte en jävla aning om varför?
hahaha kanske är som broshan en gång sa "din dator är ett virus"
jag tror på det nu, för den får virus hela tiden, men pappa ska fixa
till en ny imorgon ;) hoppas det blir nån bra!

nu är jag hos mamma iallafall, skulle vart här för längesen egentligen,
men ja, mamma o simon är som dom är.. o så har simon typ krockat?
eller nej en bil körde in lite i hans, o sen skulle han självklart visa hahahaha
typiskt simon, menmen! chokladpudding får jag iaf.

kanske ska ut o träffa baby sen :d om jag orkar duscha nån gång,
är riktigt trött faktiskt.. men det ska väl gå o ändra på nåt sett =)
sitter iallafall inne hos broshan nu, fick inte sitta vid min egna :o haha
tror allt han vill ha sin syster som sällskap, i love him to, så att.

ska snart svara på frågorna från frågestunden..
blev ju inte att göra det förut, eftersom min data hos pappa la av,
hörs sen! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0