inte inte sova

"snabba cash" den vill jag se! min älskling är med där i också, ooooh snygging.
ska försöka se den på bio den 15, annars blir det att se den så snabbt som möjlit..
här har ni trailern ;)


nu ska jag snart kolla på ghost, älskar ju såna filmer typ.. men har inte sett den än!?
(Tänk dig den mest gripande kärlekshistoria du någonsin sett. Tänk dig också den roligaste komedin, den mest fantastiska övernaturliga berättelse och ett slugt thrillermysterium. Filmen "Ghost" kommer att överraska, glädja och övertyga dig. Patrick Swayze spelar en en vålnad som slår sig samman med ett medium, för att ta reda på sanningen bakom mordet på honom själv - och för att rädda sin flickvän ifrån ett liknande öde.)


Verkar skit bra =) har någon sett den? berätta vad ni tyckte om den isf!

just det, tror inte jag har berättat att jag försöker sluta röka? har inte rökt på 2 dar
haha önska mig lycka till :D är inne på 3e dagen nu.. men helvete så jobbigt =(

see'yaaa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0