jag är.. vaken..

kan inte längre sova normalt.. somnar vaknar somnar vaknar, HELA TIDEN!
jag vakna 2-3 inatt o jag hade vaknat så mycket att jag tillslut trodde det
var ungefär 8 på morgonen? så jag sa till pappa "ska du till affären snart?"
o då säger han "klockan är ju 2/3 på natten?".. förstår ni?
jag får så dåligt med sömn senaste 5 dagarna, o min hals herregud..
vill helst inte prata längre, för det gör så jävla ont, kan inte äta heller :((

jaja, ska inte sitta o gnälla.. men så ni vet varför det bara blir en massa
tråkiga inlägg osv.. men jag ska försöka fixa till det roligare!
en frågestund senare sen + lite andra saker, hihi. (ska iallafall försöka)

nu kommer pappa snart, så ska jag verkligen knarka halstabletter o hoppas på att det blir bättre, annars vet jag inte vad jag gör.. jaja, vi hörs sen gullisar =) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0