kramfors - dag 3

ja det blir tyvärr inte så mycket inlägg nu, men som sagt minst ett inlägg om dagen iallafall =) igår då, ja då drog vi till barks, en ungdomsgård! chilla där med Linn, även kom Emmy, haha så länge sen man träffade henne med, det är riktigt kul o träffa folket igen alltså.. iallafall, Anton var mycket med oss där på barks också, även Emil o hans vänner. nu börjar man väl känna sig lite mer bekväm iallafall, men det kommer väl mer o mer för varje dag som går.. på kvällen åkte vi runt i bil också, sladda & skratta! haha, o vid 12 halv 1 så kom vi hem, så käka vi lite sedan blev det att kolla på film o sedan sova.. men det var en riktigt rolig dag faktiskt =) imorgon är det dags att stiga upp tidigt med linn, för att sedan hänga med henne till skolan.. hur ska det gå? önska mig lycka till. apropå kort, så har jag faktiskt med mig kameran men har inte tagit några kort än, men jag ska försöka fixa det, men bilderna kommer ni ändå inte få se förens jag är hemma igen.. hahahaha när jag tänker efter börjar jag redan utala endel ord som dom i norrland, fy.. kommer jag hem som en norrlands-brud?

saknar även min linnea, kommer krama sönder henne när jag kommer hem.
även mamma, pappa, patricia, denize, kevin, o klart martin, ted o alla filurer i finspång!

nej nu hörs vi senare KANSKE, annars imorgon :) puss.

Kommentarer
Postat av: julia

rösta gärna på mig på veckans blogg :) http://decevven.blogg.se/2010/january/finalisterna-av-veckans-blogg.html#comment kram!

2010-01-25 @ 21:03:34
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0