kramfors - dag 4

dålig uppdaterning, jag vet.. men jag lovade faktiskt inte att den skulle va bra!
o bilder osånt blir det inte heller något direkt av, tills jag är hemma igen.

iallafall, som sagt dag 4 i kramfors, drog till linns skola idag, vilket var rätt nice
förutom att jag var helt DÖD, är verkligen inte van vid detta.. menmen
gör det ändå =) roligt o träffa nytt folk osv också.. så man börjar prata mer lixom!
efter skolan drog vi hem o nästan somna till tv, sedan käka vi, fixa oss
o drog sedan till barks o chilla där med allt folk, handla även massor utav godis.

imorgon blir det väl kanske samma sak? jag vet faktiskt inte än, det skriver jag
om imorgon, så det är bara att ni väntar =) i helgen är det fest iallafall, haha.

+ jag ska inte ljuga.. jag längtar faktiskt ner lite, saknar alla mina pluttisar ju =(
o vet att dom saknar mig med! men jag kommer snart, promies.

nej nu ska jag duscha o fixa till mig innan vi ska sova, vi ska ju upp vid halv 7 -.-
vi hörs imorgon, sov så gott allihopa, puss på er.

Kommentarer
Postat av: selma

hoppas du har det bra pullan!

2010-01-26 @ 01:10:56
URL: http://selmasedef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0