kramfors - dag 5

hej på er!
sitter här med Linn, vi ska väl gå o köpa godis snart IGEN skulle jag tro..
vilka godismonster vi är alltså, hahaha.

ännu en dag i skolan med Linn, som tur var så var jag piggare idag iallafall.
idag var det Linn som var trött som ett as istället :P haha

när vi kom hem så sov vi i 3 timmar, sen blev det käk, kyckling, ris & curry! mmhm
nej ni får förlåta mig, haha har ingenting o skriva egentligen,
ville bara uppdatera mig lite så ni ser att jag faktiskt fortfarande lever här uppe ;)

här får ni lite bilder också =D det fixade sig med kameran!
vi hörs senare ikväll eller imorgon.. idag blit det mys/cill-kväll hemma bara.

Linn somnade visst lite i skolan, hahaha så söt.

Linn & jag i skolan, helt döda haha.

Fulare bild på mig vart finns det? haha, jag & Linn <3

Linn & "bonden"!? ja, så som jag nu kallar han haha =D

Våran drog ;)

Brrräääääähh, så här softar man, yaaaaaaaman! (mitt&linneas ord)

Och så avslutar vi med dena gräsliga bild! (jag) men linn e snygg =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0