KRAMFORS

jag fixade tågbiljett igår =D så jävla underbart.
finspång - norrköping
norrköping - gävle
gävle - sundsvall
sundsvall - kramfors
12:00 - 21:30, jävla resa att åka alltså.. men nu är jag hos Linn.
vi drog på fest igår direkt när jag kom fram, alla var onyktra
medans jag var så nykter det bara gick! men det var roligt..
att se allt folk, att vara i kramfors igen.. nu blir det att vara här ett tag,
så alla ni där nere, längta inte för mycket efter mig bara ;) haha

nej nu ska vi väl fixa oss, eller iallafall fräsha till oss lite..
sedan ska vi dra o handla lite godis o så måste jag ha cigg!

jaja, vi hörs senare o jag ska försöka att fixa bilder med.
smsa & ring gärna, massa pussar till er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0