låter texten tala för sig själv

vi sitter o sminkar oss, haha mitt i natten, då har man tråkigt vill jag säga.
blir väl o se nån film om ett tag o käka chips o dricka cola, muumms.

måste bara säga att jag älskar Linnea så enormt mycket, min bästavän..
vad hade jag gjort utan henne? hon lyser upp mina dagar!
o trots att vi kan tjaffsa o så, men är glad, för med henne kan jag vara mig själv.

jaaaaaaaa snart blir det norrland/kramfors också =) längtar gaalet.
ska bli så kul att umgås med linn, som jag inte träffat på 2 år o umgås me nytt folk!

nej nu ska linnea få datan, eftersom jag snodde den i några timmar, hihi.
ha det så bra allihopa, jag skriver ett godnatt inlägg med.. pussar o kramar

kolla så gullig min bror är, även min bästavän.

Kommentarer
Postat av: linnea

fan vad gullig du är gumman älskar dig med,

finns ingen på denna jord som gör mig så glad som du bästavänn! <3

2010-01-16 @ 02:13:54
URL: http://maaryjanee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0