norrland på onsdag!

snart då jävlar blir det kramfors, ska bli underbart o komma till linn ett tag <3
o vi ska göra så enormt mycket kul! måste även säga att jag vet inte hur
jag kommer att blogga när jag är där uppe, men minst 1 inlägg per dag =)

nu iallafall så ska jag leta efter en film med brad pitt, jag tror den är ny!?
jag behöver verkligen HJÄLP med den.. jag minns inte namnet på filmen! men det handlar typ om en kille som ser ut som en gubbe, alltså som vi är unga o blir gamla han är gammal o blir ung i utseéndet iallafall! o sedan när han är i mitten ungefär 30-40, så ser han ut som han ska (vilket det är då han är brad pitt) o då träffar han flickan han var kär i sen liten osv..? han sitter även i rullstol i början typ.. den som vet vilken film jag menar, det vore skit snällt om ni berätta, för vill verkligen se den!

nu ringer iallfall linnea, så ska prata med henne. vi hörs senare, puss!

Linn, baby <3


Kommentarer
Postat av: Frida

Benjamin Buttons otroliga liv heter den :)

2010-01-20 @ 11:00:00
URL: http://ffriiddaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0