packar!

skulle börjat packa mycket tidigare idag, haha men jag somna..
fick så lite sömn, somna vid 5 o gick upp vid 10? ayyaa minns inte!

packar som sagt nu iallafall, o imorgon bär det =) känner redan nu
att jag kommer sakna några personer.. men dom träffar jag ofta ändå
så ska bli skönt att åka o träffa linn, faktiskt.. är rädd att jag glömer nåt bara
så är det alltid för mig, att jag glömmer nåt jag måste ha med mig.

kanske ska träffa linnea en sväng sen, vi får se hur det blir, vore kul iaf.
nej nu ska jag fortsätta packa, sedan blir det film.. =) hörs sen, puss!

1 år sen snart..

Kommentarer
Postat av: kimberlie

shit va gammal bild :D haha minns den där dagen :D

2010-01-19 @ 21:40:51
URL: http://kimberliececilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0