[rihanna - russian roulette] <3

vakna för några timmar sedan, har bara tagit det lugnt med pappa oså! =)
sitter just nu o lyssnar på rihanna, pappa älskar henne hahahaha så gulli
och så snackar jag med adelina, om allt och ingenting, kul är det iaf, som alltid.

ska försöka få iväg pappa till affären snart med mig, vill ha hårfärg!!!!!
och godis, nåt gott att dricka, nåt gott käk osv, vill ha massor..
men ska bara välja lite! - är inte frisk än :( så blir filmkväll me pappa oså.

börjar även räckna dagarna nu ;) snart blir det norrland, längtar verkligen.
ska bli så jävla kul, så mycket nytt folk!

nej nu ska jag sociala mig med adelina! :D
vi hörs senare alla pluttar! pussar o kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0