SVAR FRÅN FRÅGETUNDEN!

Postat av: Adelina
Vad är det värsta du varit med om, som gjort dig mest ledsen?
Puss bejb!
Svar: Mycket saker har vart ifrån min pappas sida, men det har alltid löst sig, o jag var rätt liten, okej jag förstod rätt mycket ändå, men det är väl det.. men jag tror nog det är kärleken med, för den smärtan har hållt i länge! jag menar den gjorde mig deprimerad för allt, döda mig, jag menar det har ingen annan, kärlek är nog det farligaste giftet. puss på dig med babe

Postat av: LINNÉA
vilket gymnasium&linje går du på?
vad ska du bli när du blir stor?
finaste namnen eeeeeeeever?
Svar: jag går inte i skolan, men om jag skulle gått i skolan så skulle jag gått IV först, innan jag skulle få söka till någon speciell linje.. o jag vet inte vad jag ska bli ännu, min dröm som jag haft ända sen jag var liten är att bli skådespelare, men det är nog för stor dröm, men har alltid annars velat bli barnmorska (nåt med sjukhus) eller hålla på med ungdomar! o det finaste namnet ever, hum, svårt.. för det finns nog flera, jag har inget speciellt.

Postat av: madde
vilka är dina närmaste vänner?
vad brukar du och dina vänner göra när nu umgås?
haha lite snäll är ja som frågar ;) hahaha <3
Svar: mina närmaste vänner är väl Du, L, B, A, L! orkar inte sitta o rabbla upp namn o sätta andra på nivåer oså haha även om det egentligen är så! jadu, vad gör vi, oftast försöker ha kul, skrattar, träffar folk, festar, umgås/chillar med folk, film-mys, olika saker, haha du om nån borde ju veta gumman.
 
Postat av: ida
varför låtsades du va lebb? :)
Svar: Är det nån som sa att vi skojade? haha aevars, ja du.. vi ville se vart fan folk egentligen stod o hur dom tog det, vänner o inte vänner :) om du förstår hur ja menar.

Postat av:
Amanda
Är du bi?
Vem var din första kärlek & hur gammal var du?
Svar: Nej jag är inte bi! :) Micke var min första kärlek & jag var 15 när det börja.


Nästa gång får ni bli bättre på o ställa frågor ;) så ska jag göra det roligare på min blogg också mina kära läsare ;) höhö.. jaja, här har ni svaren iallafall, missnöjda så säg till!

nu ska jag duscha, mwaaah!

Kommentarer
Postat av: madde

hahaha va ju iaf snäll som frågade lite hahah <3

2010-01-09 @ 02:02:11
URL: http://madeelenekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0