TRÅKIGT :(

pratat i 1 snart 2 timmar med Simon & Adelina.. riktigt kul och prata med simon fan,
det var ett bra tag sen, vi tappa ju kontakten sådär ett tag, men får ta upp den igen.

iallafall, var o handla vid halv 9, lite godis som jag tänkte ha till film,
men jag har ju inte ens kommit på nån film ännu, så ja, snart är allt uppätet.
har allmänt tråkigt, ingen är social.. eller jag själv är det ju inte heller!
känner mig deprimerad, men ändå inte.. har egentligen ingen anledning, men..

skulle handlat hårfärg förut med ju, men glömde bort det..
så får fixa det imorgon, ska återgå till mitt svarta, jag saknar det lite faktiskt!

nördar även denna låt: Toni Braxton - Yesterday,
kan tyvärr inte lägga in några yt-klipp, eller bilder.. min dator är efterbliven..
ska försöka fixa till det, men den låten är så himla bra, lyssna får ni se ;)

ae gud vad tråkigt det är.. ska leta film nu, MEN GLÖM EJ BORT FRÅGESTUNDEN!
puss på er allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0