trött på er, båda två........

jag menar det drabbar ingen annan än mig? ändå ska ni hålla på..
ingen är den andra lik, vafan ska jag sitta som eran dotter o behöva
berätta såna saker eller? pappa uppfostrar mig så o du mamma på ett annat sett!
sluta gnäll på varandra, sluta lägga er i, är trött på det, riktigt jävla trött..
sedan kommer ni till mig, t.ex pappa o ska gnälla på mamma? o sedan mamma om pappa!
så jävla less på detta, ni är väl vuxna nog o kunna göra detta på ett bra sätt ist..

haha fyfan, inte meningen ni ska veta eller så, eller det är min blogg,
jag skriver vad fan jag vill, e lite irreterad nu också :P så inga konstiga kommentarer

lyssnar på musik oså, har även pappas mobil nu, tog den för e trött på den andra,
så jag ska fixa in alla kontakter osv snart =) sedan ska jag duscha.. LÄNGEEEE!

det snöar, usch.. trött på det också! kan det inte sluta, o bli vååååååååår?
längtar så galet, älskar det där innan det är sommar, ouuuufff!

VI HÖÖÖÖÖRS :D jag blev fan på lite glatt humör nu haha, PUSSS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0