varm oboy, mmmhm

det är mycket ni inte vet, sånt jag inte längre släpper ut som jag gjorde förut..
har tröttnat själv på o bara prata om samma sak, eller bara tänka på samma,
därför är jag tyst o säger inte jämt sanningen! för jag mår bara sämre utav det
så ja, det är mycket ni inte vet om mig, så sluta tro att saker alltid är bra,
för jag släpper inte endel saker!


pratar med lite folk på msn, lyssnar på musik o bara tar det lugnt!
sitter o dricker min varma oboy oxå o försöker hitta nån serie eller film att kolla på.
om ni vet nåt bra så släng gärna iväg en kommentar o berätta..

går även igenom gammal musik som jag hittat på datan, även enormt mycket kort.
men gällande musiken, det är både hemskt o underbart..
för så många minnen kommer upp, olika med varje låt också, knaaas men kul.

tänkte bara uppdatera om att jag lever, JAG LEEEVER, haha nevars.
vi hörs senare, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0