-

vet att jag inte bloggat på hela dagen.. har flera gånger tänkt börja,
men så har annat kommit ivägen, dumt utav mig.. har eran dag vart tråkig nu?
haha nej jag skoja..

bäkka och jag somnade vid 5-6 imorse, under natten så satt vi o
lyssna på massa musik, prata med lite folk i skype, fixa hennes ögonbryn
osv osv.. sen när vi skulle gå o lägga oss, så satte vi på en gammal film,
"the neverending story" så himla töntigt endel saker, men ändå så bra!

vi vaknar sen vid 2-3 på dagen.. eller grejen är den att bäkka vakna 10 min
före mig, jag vaknar till o ser ögon på sidan utav mitt huvud, så av ren reflex
hoppar jag upp ur sängen, haha måste sett lite roligt ut faktiskt.

vi börja prata på skype, ännu en gång.. men samtidigt gjorde vi fattigariddare
så himla gott.. o om ni inte vet vad det är så är det rostbröd doppade i
pannkakssmet sedan steker man dom o sen lägger kanel o socker på! ;)
till efterrätt gjorde vi faktiskt nåt brunt, kladdigt med chokladsmak, kladdkaka,
jävlar vad god den blev faktiskt, jätte kladdig, med vaniljglass. :D:D

riktigt tjocka kände vi oss haha, så vi tog en varm dusch innan vi tog 7 bussen
in till norrköping, sen på bussen så satt vi o sminka oss, o det blev iiiinte bra.

tog 10 bussen hem, o nu sitter jag här.. har precis ätit pommes me beanessås,
har inte ätit det på riktigt länge faktiskt, åt så mycket att jag mår illa nu. :P

nu ska jag försöka hitta nåt att kolla på o sedan gå o lägga mig o sova!
just det, helt gaaaalet hur man kan ha en person i tankarna hela tiden..
fast det är ju inget fel egentligen, bara underbar känsla.

jaja, nu har ni fått en bok, hoppas ni är nöjda haha. :D
vi hörs imorgon, o då ska jag blogga, jag lovar.. pusspuss & godnatt sötisar.

B som i Bäkka, 10 år tillsammans.. I love you darling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0