blir det mjölby eller norrköping idag?

Hm, det vet jag faktiskt inte ännu.. Men nåt utav det blir det iallafall, blir det mjölby så ska vi träffa nån som Bäkka känner nerifrån Göteborg, och blir det Norrköping blir det att umgås med Bäkka och förhoppningsvis Johan, sen kanske Rille.

Iallafall, ska snart sminka mig, men orkar inte, vem f*n ska jag göra mig fin för egentligen? Haha okej det handlar väl om att se normal ut också, för det gör jag ju då inte utan smink.. Eller? Haha Madde säger att jag är söt iallafall (a)

D R E S S C O D E   T O D A Y

Jaja, innan jag ska sminka mig och allt det där som bara vi tjejer gör och endel bögar såklart, ska inte glömma er hehe, oj nu prata jag bort mig, men som sagt innan allt det så ska jag prata lite till med folk på msn osv! :) Det är ju trotts allt några timmar kvar tills min buss går!

Och när jag ändå håller på och skriver så kan jag ju lägga ut denna video med Falle (Nelson) och Ponta (Anjo).. Länge sen jag träffa dessa killar, blir nog o träffa iallafall Falle i veckan.. Hahaha menmen, här har ni låten som jag inte får bort ifrån huvudet nu. Mwaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0