chilldag!

har tänkt på det här med bloggen, ska försöka göra den bättre, och lite intressantare.. just nu så handlar den ju bara om mitt liv. eller ja, mer om min vardag i mitt liv, så jag ska förmedla mer nu! typ filmer, musik, mode, åsikter, hiss & diss, vad tycker ni om det? måste bara hitta nånstans att börja, men det kommer, jag lovar =)
 
iallafall, farmor var här men åkte nyss hem! vi har fikat lite, käkat mat, kollat på tv och bara umgåtts. trevligt trevligt.. nu är frågan bara vad jag ska göra nu? städa mitt rum är en sak iallafall, sen blir det nog bara filmdag!

imorgon ska jag in till norrköping igen, saknar redan min bäkkis. vet inte alls vad som sker, vi får hoppas på att det blir som hon o jag vill. annars blir det väl alltid någonting annat roligt vi skapar tillsammans.

jaja, nu ska jag göra lite annat innan jag börjar med rummet, vi hörs senare sen, ska bättra mig med uppdaterningen osv som sagt. så håll utkik o glöm inte bort ;) i'll be back! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0