chillination med bror

haha var bara tvungen och använda det ordet, inte gjort det på år och dar! iallafall, sitter med brorsan på hans rum, vi käkar lite godis, småpratar, han spelar xbox 360 och jag sitter vid datan, men det är nice :) länge sen jag (umgicks) med honom. pratar även med underbart folk på msn som ger mig mycket le'ende.

blir nog att kolla på film snart, "The blind side" som swartz tipsa om.. verkar verkligen bra =) så här får ni även trailern som ni kan kolla på:

har inte alls så mycket och säga till er egentligen, bara skitsnack som kommer ifrån mig.. men det är klart, oavsett vad jag gör så är jag underhållande för er. ;) haha nej förlåt är LITE dryg av mig ibland!

skriver av mig senare, massa pussar & kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0