DET HAR SNÖAT :(

Godmorgon!
Ja, har ni sett? eller det har ni nog gjort, men herregud.. Inte mer snö? Okej det är inte så värst mycket, men ja menar att det ens kommer mer :( Hoppas det försvinner lika snabbt som det kom.

Av nån anledning så vakna jag 20 över 6 hur pigg som helst?! Lusigt, men ja upp kom jag iallafall, käka frukost sedan börja jag tvätta och det är nu jag börjar bli riktigt trött, men nu måste jag vara vaken för att fixa tvätten osv.. :( Vill sova, vill inte göra någonting idag, eller jo det är klart jag vill, men har ingen ork till nåt? Men idag SKA jag in o träffa min älskling och så hoppas jag att jag får träffa Johan också.

Ja, medans jag tvättar och innan jag ska duscha och börja fixa mig så ska jag kolla på "Valentine's day" nån ny film med Ashthon Kutcher, den verkar bra faktiskt :D Älskar ju honom och romantik som kategori.. Men vem vet den kanske är hur dålig som helst? Att jag stänger av direkt nästan? Nej det vore ett under haha, jag gillar ju istortsätt vilken film som helst.

Vi hörs senare sen, massa pussar till er och en lång kyss till snygging som läser just nu! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0