dröm blir verklighet?

ja fast på ett anorlunda sett.. har detta hänt er nån gång?
i drömmen gungar jag fram o tillbaka med benen när jag sitter
på en stol, så ett stoltben slår i mina vader hela tiden!

+ massor mer, men det är det där jag behöver veta...
när jag vaknar har jag jätte ont i mina vader? helt skumt..
precis som jag gjort det jag gjorde i drömmen, så himla äckligt.

jaja.. nog om det där med drömmar! vakna för 15 min sen typ,
ska snart ta mig nåt att käka o så ska jag se om det finns nåt
bra att kolla på, antingen på datan eller tv;n. :)

ska nog in till norrköping idag, om jag inte blir för trött asso..
känns som jag vart där jävligt mycket nu, haha men vill in varje dag!
vi får se hur det blir.

haha minns ni denna bild? "snygging!" vi hörs senare sen, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0