dygnar!

ja, jag kunde ju då skrivit inatt, men jag orkade faktiskt inte det, camade med vicky ända fram till 7! vi har skrattat så vi fick ont i magen, även pratat tråkiga saker, yaya..

nu så bakar jag kladdkaka, ska snart diska sen städa mitt rum, sen ska jag belöna mig med kladdkakisen hehe! sen vid 11 kommer pappa hem, då ska vi ta 20 minutare i solarium, så j*vla sköönt! :D måste börja sola nu fan, så fort jag har pengar, ser ju ut som ett vandrande lik.. sen ska jag bada!

måste även säga att jag saknar norrland så enormt mycket, jag saknar min linn, så mycket :( får tårar, vill skapa mer minnen, vi hade så kul tillsammans, vill upp snart igen!

vi hörs senare, nu måste jag skynda mig, så kladdisen inte blir bränd. puss
Justin Bieber ft. Ludacris - Baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0