ensam igen

lämna nyss bäkka vid bussen, haha helvete vad vi sprang..
o så sprang jag tillbaka, duktig jag är alltid ;)
kanske ska ta det där på lite mer allvar? o springa/jogga varje dag?
hmm, njaa det tror jag nog inte att jag skulle hålla fast vid!

iallafall, vi gjorde kladdkaka & satt o lyssna på musik,
prata med några ifrån göteborg osv, haha skratta galet också.
t.ex när vi åt mackor, så ska jag ställa in grejjerna igen,
jag öppnar skafferiet o ställer in mjölken där, tror vi skratta i 15 min efter det.

nu så vet jag inte vad som sker, ska nog kolla på film snart
sen sova, är riktigt trött faktiskt.. norrköping imorgon då, blir nice.

vi hörs senare sen, puss.

Kommentarer
Postat av: Teddan <3

Du är inte bara duktig du är bäst :D

2010-03-08 @ 23:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0