Filosof - Söt inte salt

gaaalet att en låt kan ge en sån känsla i hela kroppen..
så himla fin låt ifrån simon till vikky! texten är galen o hans röst ger känsla.
looooove it, så måste bara visa er, här har ni den:

och även gratis till dom som blir föräldrar vääääldigt snart! :D:D
det handlar om bara få dagar nu.
________________________________________________________________

från det ena till det andra..
varför förlitar man sig på så mycket hela tiden?
livet går upp och ned hela tiden, jag vet.. MEN
det går neråt sen uppåt, sen faller jag längre ner igen..
kommer det någonsin bli min tur att få komma upp ur gropen?!

ayyaa.. vi hörs innan jag går o lägger mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0